Lunch för ensamjobbare: utvärdering och respons

12.11.2019 kl. 11.30 – 13.30

Välkomna med på lunchträff för ensamjobbare tisdagen den 12 november. Tanken är att äta lunch tillsammans och diskutera frågor som uppstår då man jobbar ensam, utan nära kollegor. Målgruppen är anställda inom tredje sektorns takorganisationer, som upplever att de jobbar ensamma (till exempel så att man är enda anställda inom organisationen eller den enda på sitt kansli). Temat för träffen är utvärdering och respons. Vi diskuterar hur vi utvärderar vårt eget arbete och varifrån vi får eller kan få respons på vårt arbete, då vi inte har kollegor eller en chef som är närvarande i arbetsvardagen.

Vi träffas kl. 11.30 på en lunchrestaurang i centrala Helsingfors (närmare information till alla anmälda). Var och en beställer och betalar sin egen lunch. Vi äter tillsammans och diskuterar utmaningarna med att jobba ensam och delar erfarenheter och tips på hur vi kan jobba så att vi mår bra i vårt arbete, trots att vi arbetar ensamma.

Tillsammans med andra i liknande arbetssituation som du får du tillfälle att diskutera och reflektera.

Anmäl dig via länken här senast 5.11, så kan vi boka bord för alla. Välkommen med!