Förbundsarenans friluftsdag

02 September 2021 kl. 09.00–09.01

Förbundsarenan vill erbjuda en möjlighet för förbundsvärlden att samlas, umgås och bara må bra tillsammans. Därför ordnar vi Förbundens friluftsdag den 2 september 2021 på det natursköna Solvalla. Evenemanget ordnades första gången förra året och resulterade i en behövlig och lyckad dag för förbunden.

Workshops

Precis som förra året har förbunden möjlighet att bidra med workshops och program för dagen. I och med den rådande Corona situationen, men också med tanke på att dagen inträffar i maj, strävar vi efter att ordna flera utomhusaktiviteter.

Har du ett fritidsintresse du gärna delar med dig av? Eller är din kollega sakkunnig inom ett område som också andra kan ha nytta av? Alla idéer och förslag är välkomna. Vi satsar på ett utbud av varierande workshops men med ett gemensamt syfte – att må bra tillsammans.

Boka alltså in dagen och diskutera inom din organisation – kanske ni alla kan delta?  Kom med och umgås med andra förbundsanställda i en avslappnad miljö där jobbet inte är i fokus! Närmare info kommer.

För workshops förslag, kontakta koordinator Julia Hemgård.

Solvalla
Nouxvägen 82