Informatörsträff: digital annonsering

26.01.2022 kl. 13.00 – 15.15

Välkommen med på nätverksträff med fokus på Facebook- och Instagramannonsering. Organisationer inom tredje sektorn har alla viktiga budskap och verksamheter, men hur kan vi arbeta för att nå ut effektivare och skapa större engagemang hos mottagaren?

Under träffen ger kommunikationsexpert Corinne Grönholm råd kring grunderna och strukturerna för Business Suite och Ads Manager, samt nyttiga verktyg du kan använda dig av i din marknadsföring på Facebook och Instagram. Dessutom går vi igenom de viktiga delarna kring ansvarsfriskrivning- när behövs den, egentligen? Att vara förberedd är inte alltid helt lätt men efter kommer du stå på en stadig grund. Under träffen finns det såklart även tid för diskussion och erfarenhetsutbyte.

Corinne Grönholm är grundare och VD på kommunikationsbyrån Nordic Brandstep AB, ett företag som erbjuder tjänster inom kommunikation och marknadsföring, främst med inriktning på samhällsutvecklande- och/eller påverkande aktörer och verksamheter. Corinne har stor erfarenhet av kampanjer i sociala medier och innehållsproduktion.

Nätversträffen ordas som en hybridträff, men vi hoppas pandemiläget möjliggör att så många som möjligt kan delta fysiskt på plats.

Anmäl dig via denna länk senast den 21 januari.

Välkommen med!

Evy Björkmanrummet, SFV-huset G18/ vid din dator